Windows update głupieje + dziwne zachowanie IE

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 07:39:21 MET

Witam,

Mam u siebie dosyć dziwny objaw przy próbie korzystania z windows update
"ręcznie" (przy pomocy IE).

Mam IE7. Odpalam windows Update, pojawia się wybór typu aktualizacji.
Wybieram "Niestandardowa", pojawia się pasek, w końcu pojawia się
lista aktualizacji. Widzę z boku "Opgrogramowanie opcjonalne(5)", chcę
zobaczyć jakie to oprogramowanie, klikam...

I teraz, gdziekolwiek bym nie kliknął - to zamiast zobaczyć pobieranie
aktualizacji, w miejsce głównej ramki... trafia windows update - cała
strona... i tam znowu mogę wybrać typ aktualizacji, itd...

Wygląda to tak: http://www.hybrid.pl/~joshua/ind/badupdate.jpg

Czy to jakieś nieprawidłowe ustawienia IE, czy jakiś inny problem?

A właśnie, w IE7 zauważyłem ostatnio dziwną przypadłość... Nie mogę
wprowadzać w polach formularza polskich znaków :-o Zachowuje się podobnie do
telneta ograniczonego do 7bit, tyle że inaczej ;) Aha, co ciekawsze - jak
się wklei polskie znaki do formularza to wszystko działa jak należy...
Wykluczam javascript po stronie formularza, sam skleciłem jakiś testowy i
jest to samo...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944