Automatyczny restart po aktualizacji

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 07:49:50 MET

Witam!

Aktualizacje automatyczne mam ustawione w trybie "Pobierz automatycznie,
spytaj, kiedy zainstalować". Dziś rano zauważyłem, że Windows bez mojej
zgody zainstalował jakąś aktualizację, a co gorsza, zrestartował komputer po
jej zainstalowaniu znów bez mojej jawnej zgody (pewnie na timerek). Jest to
o tyle irytujące, że zostawiam komputer włączony na noc, by na przykład
wykonywał jakieś obliczenia, w czym restart zdecydowanie przeszkadza.

Wydawało mi się, że ustawienie aktualizacji automatycznych w takim trybie
jaki opisałem, powinno rozwiązać sprawę (przeważnie instalowałem
aktualizacje podczas wyłączania komputera), ale wygląda na to, że jednak
nie. Co powinienem zrobić, by Windows nie instalował aktualizacji sam z
siebie, bez mojej wiedzy i zgody?

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !