Re: Automatyczny restart po aktualizacji

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 08:08:16 MET

In news:fjqkoh$nqo$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Wojciech "Spook" Sura* <spook.no@unwanted_mail.op.pl> typed:
> Witam!
>
> Aktualizacje automatyczne mam ustawione w trybie "Pobierz automatycznie,
> spytaj, kiedy zainstalować". Dziś rano zauważyłem, że Windows bez mojej
> zgody zainstalował jakąś aktualizację, a co gorsza, zrestartował komputer
> po jej zainstalowaniu znów bez mojej jawnej zgody (pewnie na timerek).
> Jest to o tyle irytujące, że zostawiam komputer włączony na noc, by na
> przykład wykonywał jakieś obliczenia, w czym restart zdecydowanie
> przeszkadza.
> Wydawało mi się, że ustawienie aktualizacji automatycznych w takim trybie
> [...]

Mozesz wylaczyc restartowanie, ale musisz wiedziec, ze aktualizacja nie
bedzie dzialala do
czasu przeresetowania ustawien czyli komputera.
Dodaj do rejestru wpisy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\AutoUpdate
wartosc DWORD "RebootRelaunchTimeoutEnabled"=1
oraz dodaj DWORD "RebootRelaunchTimeout" = 5a0
zawierający informacje w minutach pomiędzy wskoczeniem okienka z pytaniem o
restart. Np w/w wartość tego oznacza, ze okienko wyskoczy Ci po 24
godzinach.
Reszte masz tu:
http://www.windowsitpro.com/Files/46171/WebTable_01.html