Re: Radmin przez Internet

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 09:44:54 MET

s0lidny@gmail.com wrote:

> Dziekuje za odpowiedz. Bylem przekonany, ze UDP. Dzis sie pobawie z
> TCP.

http://pl.wikipedia.org/wiki/UDP
Pierwsze zdanie:
"Jest to protokół bezpołączeniowy, więc nie ma narzutu na
nawiązywanie połączenia i śledzenie sesji (w przeciwieństwie do TCP). "

> Nie sadze, zeby to byla kwestia zainstalowanego antywirusa ani innego
> programu, gdyz uzytkownicy nie maja uprawnien do instalowania
> czegokolwiek.
> Raczej router jeszcze nie wie, ze wywolanie na jakims porcie, ma
> przekazac tu i tu - tak mysle. Choc wydaje mi sie, ze wszystko
> ustawilem.

1/ sprawdź najpierw _lokalnie_, czy to działa: zostaw na obu maszynach
domyślny port Radmin ( chyba 4899?). Sprawdź, czy to działa...
Jak działa, to:
2/ przekieruj poprawnie porty na routerze, tj. np. zewnętrzny port
666 i 667 na wewnętrzy port (np. 666:10.0.0.10:4899 i 667:10.0.0.8:4899)
3/ wpisałem w google: radmin port:
http://www.alexnolan.net/articles/remote_access/add_radmin_port.htm
http://www.radmin.com/support/faq.html
http://www.radmin.com/support/faq.html#2_5 (fakt, nie podano, że TCP...).