Re: Czyszczenie emaili w Outlook Express

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 09:26:50 MET

Wojciech "Spook" Sura wrote:
> Witam!
>
> Chciałbym zrobić sobie porządki w odebranej poczcie - mam tego ponad 500
> MB. Problem polega na tym, że pocztę odbieram w OE na dwóch komputerach:
> notebooku i stacjonarce - i nie wchodzi raczej w grę czyszczenie kont na
> obu, bo to za dużo roboty. Z drugiej strony, nie mogę na żadnym
> komputerze hurtem wywalić wszystkich emaili do kosza, bo z serwera
> wyparują również te, które mają na nim pozostać.

Zaraz, nie rozumiem. Przecież kasowanie wiadomości w OE nie oznacza
fizycznego kasowania wiadomości na serwerze? Masz przecież opcję
w ustawieniu kont: "nie kasuj wiadomości na serwerze".

> Czy jest jakiś sposób na "zresetowanie" konta i usunięcie wszystkich
> emaili lokalnie, by Outlook pobrał listę wiadomości z serwera ponownie
> bez usuwania i ponownego tworzenia kont (o ile coś takie w ogóle zadziała)?

Coś kombinujesz ;-)
1/ możesz zrobić "synchronizację" wiadomości w ten sposób, że przegrasz
zawartość z jednego komputera na drugi.
2/ nie widzę jakoś problemu w tym, co chcesz zrobić, naświetl dokładniej
problem...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,