drukarka jako dysk?

Autor: kajus44 <kajus44_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 09:50:09 MET

Mam jedną partycję zabezpieczoną TrueCryptem, całą, po odpaleniu komputera
montuję ją jako dysk D, przynajmniej tak było do wczoraj. Wczoraj
zainstalowałem drukarkę, HP, takie wszystko w jednym, a jako, że instalacja
wymagała restartu komputera, nie montowałem dysku D - żeby było szybciej. I
po zainstalowaniu drukarki okazało się, że zajęła ona sobie literkę D -
przynajmniej tak mi się zdaje, chociaż na właściwościach D - rozmiar 0 kb,
zajete miejsce 0 kb, wolnego miejsca 0 kb.
Czy da się jakoś *łatwo* przypisać jej inną literkę? Co prawda na dysku D
nie mam żadnych programów, do których mogły by być odwołania (ścieżki), ale
mam tam playlisty, poza tym przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka,
tak że rozumiecie.
Chyba, że sprawa jest zupełnie niezależna od drukarki, a czas zdarzenia
jest jedynie zbiegiem okoliczności - to wtedy co dalej?
Z góry dziękuję
pozdrawiam

--
kajus44