Re: Radmin przez Internet

Autor: <s0lidny_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 09:15:18 MET

> Radmin pracuje na portach TCP, a nie UDP.
>
> Może ktoś doinstalował antywirusa z kadłubkiem firewalla w sobie.
> Generalnie jeżeli Radmin pracuje lokalnie PC <=> PC, to szukać trzeba w
> routerze. Aha, w przypadku wielu routerów nie da się wywołać własnego
> adresu internetowego pracując z wewnątrz sieci. Dlatego własny adres
> publiczny należy testować z jakiegoś innego komputera, który stoi poza
> routerem.

Dziekuje za odpowiedz. Bylem przekonany, ze UDP. Dzis sie pobawie z
TCP.
Nie sadze, zeby to byla kwestia zainstalowanego antywirusa ani innego
programu, gdyz uzytkownicy nie maja uprawnien do instalowania
czegokolwiek.
Raczej router jeszcze nie wie, ze wywolanie na jakims porcie, ma
przekazac tu i tu - tak mysle. Choc wydaje mi sie, ze wszystko
ustawilem.

Pozdrawiam
Mirek