Re: [vista] Odzyskiwanie visty kontra synowie kozy i Szatana

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 00:06:14 MET

Saiko Kila log:
[...]
> Taka blondynkowata sztuczna inteligencja.

Jak się nie ma co się lubi, to lubi się to co ma
albo
Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu.
Dla mnie jest landrynkowata i jeszcze nie zdeflorowana ;-)
Ponieważ mam dostęp do PC m.in. pracujących pod DOS/Win3.1/Win95/98/XP mam
zgoła inny punkt widzenia.
Vista to stosunkowo nowy system (pewnikiem z inkryminowanymi/nieznanymi mi
wadami), ale rokująca IMHO nieźle.
Powtórzę: nie narzekać, nie kombinować ino zapozna(wa)ć się z możliwościami,
zasadami, mechanizmami, cudami, które nam zaoferowano.
A o gustach w tym miejscu nie wypada mi za dużo mówić/pisać
zatem Sic!

--
"... Co mnie nie zabije,
to mnie wzmocni ..."