Re: Błąd instalacji sterowników SCSI - Code 39 (Kod 39)

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 23:51:26 MET

Mikolaj Tutak log:
[...]
> Wszystkie Raidy/SATA/itp działają jako sterowniki miniport czyli są
> widziane w menadżerze użądzeń jako "Kontrolery SCSI i RAID" w odróżnieniu
> od "Kontrolerów IDE ATA/ATAPI" które u mnie działają poprawnie.

A zgadza się ino prawda jest taka, że te sterowniki jak nie masz napędów
SCSI i RAID nie są niezbędne.
Odinstaluj/Usuń to co jest w Menadżer urządzeń ---> Kontrolery SCSI i RAID
... oraz DeamonTools (IMHO on jest przyczyną problemu, z tą swoją emulacją
napędu DVD-ROM ;-).
Włóż CD_motherboard do napędu, restartuj, pozwól doinstalować sterowniki.
Aktualizuj JMicron przez WU albo MU i powinno być OK.

--
MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform