Re: [vista] Odzyskiwanie visty kontra synowie kozy i Szatana

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 23:46:58 MET

Proces Michal Biek <mb@2.pl.invalid> zwrócił błąd:
> Saiko Kila log:
> [...]
>
> A oto mój tips:
> Idzie baba do lekarza, a lekarz psychiatra.
> SR naprawia problemy związane ze sprzętem, driverami, konfiguracją systemu,

Naprawia jeśli naprawia. Z opisu podanego użytkownikowi właśnie powinna
takie coś naprawić. Jak był błędny driver który powodował że Vista nie
startowała to tego nie naprawiła (chyba podawałem przykład).

> siecią ... "as is", a nie w kombinacjach/dywagacjach użytkownika.
> Dla napraw "w kombinacjach" stosuje się również metody kombinowane/inne albo
> ostateczne ...!:-)

No to nie jest problem sprzętowy lub konfiguracyjny? E, to jaki jest?
Na razie jedyne przypadki zadziałania tego naprawiania jakie widziałem,
to te które sztucznie się wywołuje w celu zaprezentowania poprawności
działania tego naprawiania.

A BTW Vista jest głupia jeśli chodzi o sterowniki, bo potrafi na
przykład zażyczyć sobie zainstalowania starszych nawet jeśli są już
nowsze, albo automat potrafi odmówić zainstalowania nowszych twierdząc
że przecież już są najnowsze (grafika - te nowsze to było Standardowa
VGA). Taka blondynkowata sztuczna inteligencja.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8