Re: Radmin przez Internet

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 16:40:33 MET

Dnia Sat, 8 Dec 2007 03:22:19 -0800 (PST), s0lidny@gmail.com napisał(a):

> [...]
> adres IP 10.0.0.10 (lokalny komp 1), oraz wywolanie na porcie 4901 na
> drugi adres IP 10.0.0.8 (lokalny komp 2). Serwery Radmin zainstalowane
> na lokalnych kompach ustawione do pracy na ww. portach. Firewalle
> wylaczone i zapory XP tez. Z laptopa (Viewer) wywoluje polaczenia
> (przez internet, czyli domena zarejestrowana w dyndns:4900 i :4901) i
> wyskakuje komunikat, ze nie moze sie polaczyc. Czy ktos ma jakis
> pomysl, co jeszcze moge sprawdzic? Przekierowanie na wirtualnym
> serwerze mam po UDP (tak chyba powinno byc), jest jeszcze opcja po

Radmin pracuje na portach TCP, a nie UDP.

> TCP. Szlag mnie trafia, bo kiedys jakis madry czlowiek mi to
> skonfigurowal jak w sieci byl tylko 1 komputer - i dzialalo. Podpialem
> 2gi i od tamtego czasu (o ile dobrze pamietam) przestalo to dzialac.
> POMOCY :)

Może ktoś doinstalował antywirusa z kadłubkiem firewalla w sobie.
Generalnie jeżeli Radmin pracuje lokalnie PC <=> PC, to szukać trzeba w
routerze. Aha, w przypadku wielu routerów nie da się wywołać własnego
adresu internetowego pracując z wewnątrz sieci. Dlatego własny adres
publiczny należy testować z jakiegoś innego komputera, który stoi poza
routerem.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/