Radmin przez Internet

Autor: <s0lidny_at_gmail.com>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 12:22:19 MET

Witajcie, przeszukalem archiwum, ale nie potrafie znalezc odpowiedzi.
Mam taka sytuacje:

W firmie 2 komputery podlaczone przez routerek do neostrady. Te kompy
mają lokalne adresy IP ustawione na sztywno. Router - wiadomo IP
zmienny. Mam zarejestrowana domene w dyndns, ktora jest widziana z
zewnatrz (odpowiada na pingi) i DNS updater na jednym z tych
lokalnych. Dodatkowo na routerze mam skonfigurowany ten dyndns i
wirtualny serwer, ktory przekazuje wywolanie na porcie 4900 na jeden
adres IP 10.0.0.10 (lokalny komp 1), oraz wywolanie na porcie 4901 na
drugi adres IP 10.0.0.8 (lokalny komp 2). Serwery Radmin zainstalowane
na lokalnych kompach ustawione do pracy na ww. portach. Firewalle
wylaczone i zapory XP tez. Z laptopa (Viewer) wywoluje polaczenia
(przez internet, czyli domena zarejestrowana w dyndns:4900 i :4901) i
wyskakuje komunikat, ze nie moze sie polaczyc. Czy ktos ma jakis
pomysl, co jeszcze moge sprawdzic? Przekierowanie na wirtualnym
serwerze mam po UDP (tak chyba powinno byc), jest jeszcze opcja po
TCP. Szlag mnie trafia, bo kiedys jakis madry czlowiek mi to
skonfigurowal jak w sieci byl tylko 1 komputer - i dzialalo. Podpialem
2gi i od tamtego czasu (o ile dobrze pamietam) przestalo to dzialac.
POMOCY :)

Pozdr
Mirek