Re: Windows serwer 2003 i wiecej niz 2TB

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 12:48:11 MET

"Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:57a2.00000038.474ed0e8@newsgate.onet.pl...
> Witam ponownie.
> Sytuacja wyglada tak:
> Mam maszyny (bo w klastrze windowsianym) na ktorych pracuje aplikacja
> ktora
> uklada sobie pliki na dysku w strukturze rok/miesiac/dzien/godzina/plik.
> "poczatek" tej struktury to "y:/files" (nie do ruszenia).
> Wlasnie dochodzimy do zapelnienia dysku Y:.
> Znam 2 metody aby nie ruszajac programu zeskalowac ilosc danych powyzej
> 2TB
> (limit uzycia ntfs przez windows).
> -linki ntfs (znalazlem jakis programik tutaj:
> [...]

Ad hoc: a zrobienie roku 2008 jako zamontowanego katalogu jakiegos nowego
wolumenu?
DFS to (chyba) nie ten trop, bo przynajmniej na szybko nie kojarze jak
mialoby ci to pomoc.

BTW - 2TB sa chyba ograniczeniem narzucanym przez MBR, moze wiec konwersja
na dysk
dynamiczny (jakkolwiek przypuszczam ze to nie wchodzi w gre, bo to chyba nie
jest pojedynczy dysk).

Warto poczytac:
http://support.microsoft.com/kb/205524
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/FileAndDisk/Junction.mspx