Re: Windows serwer 2003 i wiecej niz 2TB

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 14:29:47 MET

> Ad hoc: a zrobienie roku 2008 jako zamontowanego katalogu jakiegos nowego
> wolumenu?
Tak, rozwazam takie rozwiazanie. Tyle ze wtedy trzeba by kombinowac z ustaleniem
powierzchni potrzebnej na rok aby nie zapchac sie juz w listopadzie albo nie
zuzyc 1TB z 2TB dysku...
Jednak nie wiem jakie mam wogole mozliwosci tzn. czy to co wymienilem to jest
wszystko co jest dostepne czy tez sa jakies inne ciekawe, proste i skuteczne
rozwiazania.

> DFS to (chyba) nie ten trop, bo przynajmniej na szybko nie kojarze jak
> mialoby ci to pomoc.
Myslalem ze DFS to wlasnie nazwa montowania wolumenow pod katalogi zbudowane tak
aby dzialalo takze w klastrze.

> BTW - 2TB sa chyba ograniczeniem narzucanym przez MBR, moze wiec konwersja
> na dysk
> dynamiczny (jakkolwiek przypuszczam ze to nie wchodzi w gre, bo to chyba nie
> jest pojedynczy dysk).
To macierz ale system widzi to jako pojedynczy dysk.

> Warto poczytac:
> http://support.microsoft.com/kb/205524
> http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/FileAndDisk/Junction.mspx

Dziekuje. Zgrubsza przejzalem i nie znalazlem zadnych potencjalnych uciazliwosci.

--
Lukasz Sczygiel