Re: Cisnie mi sie na usta .. [VISTA]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 23:47:40 MET

Dnia Tue, 27 Nov 2007 18:24:56 +0100, Grazyna napisał(a):

> In news:1eha8tx7mukof.dlg@kwinto.prv,
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> typed:

> Czy da się to wyłączyć?

Owszem, ręcznie w services.msc lub w odpowiednich kontrolkach w Panelu
Sterowania.

> Czy dobrze rozumiem, że te zgrzyty dotyczą procesora jednordzeniowego,
> ale dwurdzeniowego już niekoniecznie?

Można tak powiedzieć, gdyż jeśli jakiś proces zajmie jeden rdzeń
procesora, to drugi pozostanie do naszej (systemu) dyspozycji. Na takim
procesorze Windows staje się o wiele bardziej responsywne. A dodatkowo
można sobie jeszcze poprawić komfort pracy używając programów
automatycznie obniżających priorytet procesów blokujących system. Na
przykład Process Lasso http://www.bitsum.com/prosuper.asp.

> A procesor dwurdzeniowy i 2 GB RAM-u dałyby pełen komfort, czy tylko
> względny (interesują mnie wszystkie zastosowania oprócz gier)? Muszę się
> jutro zdecydować za lub przeciw, stąd te pytania.

IMO Vista na takiej maszynie będzie działać podobnie do XP-ka na jednym
rdzeniu i 512 MB RAM.

> Pozdrawiam. :-)

Ja także. Gość rzadko widywany to gość najmilej witany :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/