Re: Cisnie mi sie na usta .. [VISTA]

Autor: Grazyna <kuzynkagr-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 09:30:16 MET

In news:1qxzm2zuoc7kw.dlg@kwinto.prv,
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> typed:

> Owszem, ręcznie w services.msc lub w odpowiednich kontrolkach w Panelu
> Sterowania.

To dobrze. Nie wiedziałam po prostu, czy przypadkiem nie ma "przymusu"
korzystania z tego i czy nie trzeba zbytnio kombinować przy wyłączaniu
prostych rzeczy.

> IMO Vista na takiej maszynie będzie działać podobnie do XP-ka na
> jednym rdzeniu i 512 MB RAM.

O, to teraz przynajmniej potrafię to sobie wyobrazić. Właściwie nie mam
motywacji do przechodzenia na Vistę, ale powoli zaczyna mi się sypać
sprzęt. Nie chcę, ale muszę (dzisiaj na coś się zdecydować). ;-)

> Ja także. Gość rzadko widywany to gość najmilej witany :-).

Niemal chciałoby się częściej zaglądać. :-) Cóż, pewne rzeczy ciągle za
bardzo bolą.

--
Grażyna