Re: Cisnie mi sie na usta .. [VISTA]

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 05:19:11 MET

news:1qxzm2zuoc7kw.dlg@kwinto.prv...
> Można tak powiedzieć, gdyż jeśli jakiś proces zajmie jeden rdzeń
> procesora, to drugi pozostanie do naszej (systemu) dyspozycji. Na
> takim

Mam P4HT, nawet z wątkami mam lepiej, niż gdyby tylko jeden był - progsy
czasem żrą wydajności jak ślepa kobyła. Jeden wątek zarżnięty. A ja
nadal robię swobodnie inne rzeczy. Choć po zachowaniu systemu widać, że
rzeczywiście jest zdrowo obciążony.

> procesorze Windows staje się o wiele bardziej responsywne. A dodatkowo
> można sobie jeszcze poprawić komfort pracy używając programów
> automatycznie obniżających priorytet procesów blokujących system. Na
> przykład Process Lasso http://www.bitsum.com/prosuper.asp.

Czy to dotyczy też usług systemowych? Zdarza(ło) mi się, że w pewnych
układach możność obniżki/zwiększenia priorytetu usłudze, była by bardzo
pożądana. W normalny sposób TM pyszczy, że nie można zmienić
priorytetu - odmowa dostępu. Chodzi mi o zmianę on-line, bez restartu,
gdy np. programy odpalone są z wyższym priorytetem niż usługa nie dają
jej szans na działanie z powodu intensywnej konsumpcji CPU, a obniżka
priorytetu programem odpada. Z dwoma wątkami problem jest trochę
mniejszy, ale nie spada całkiem.

--
LH
Pani Wiktoria chwilowo nie szaleje...