po wycieciu trojana nie dziala wysylanie poczty

Autor: Piotras_ <a_at_e.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 13:32:33 MET

Witam,

komputer który mam "naprawić" był zainfekowany trojanem który rozsyłał
spamy po sieci. Zainstalowałem KIS'a trial'owego, wyciąłem trojana, lecz
teraz nie mogę wysyłać żadnej poczty z programów pocztowych (port 25).
Komunikat the bata "Serwer zgłasza brak gotowości w komunikacie "" ", OE
wywala jeszcze inny błąd związany z time'outem. Próbowałem z różnych
sieci więc nie jest to sprawa blokowania providera. Jakieś rady?

Z góry dzieki.