Re: XP - taki komunikat po uruchomieniu

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 13:24:06 MET

> Jeden z krytycznych procesów systemowych leci z błędem
> dostępu do pamięci. Ja bym zaczął od diagnostyki sprzętu --
> to może sugerować jakiś brak kontaktu albo drobne uszko-
> dzenie pamięci.

Problem w tym, że po uruchomieniu komputera bez błędu (czyli w 75% wypadków)
wszystko działa stabilnie, łącznie z wymagającymi grami.

Obejrzałem wszystkie kondensatory na płycie głównej - są ładne i gładkie.

Mój komputer to:

Płyta Gigabyte M61P-S3 (AM2),
Procesor AMD X2 3800+ (niepodkręcany BOX),
Pamięć 2 GB (2x1024 667 Kingston) dual,
Zasilacz TAGAN 380W,

Do tego karta graf Gigabyte 7600 GT (silent pipe2, niepodkręcana). Używam 3
monitorów równocześnie - stąd płyta z wbudowaną grafiką GF6100.

Komputer jest dość nowy i od początku zdarzają mu się te restarty.

MN