Re: po wycieciu trojana nie dziala wysylanie poczty

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 21:23:18 MET

Piotras_ wrote:

> komputer który mam "naprawić" był zainfekowany trojanem który rozsyłał
> spamy po sieci. Zainstalowałem KIS'a trial'owego, wyciąłem trojana, lecz
> teraz nie mogę wysyłać żadnej poczty z programów pocztowych (port 25).
> Komunikat the bata "Serwer zgłasza brak gotowości w komunikacie "" ", OE
> wywala jeszcze inny błąd związany z time'outem. Próbowałem z różnych
> sieci więc nie jest to sprawa blokowania providera. Jakieś rady?

Właśnie. W komunikacie... Jakim? Jeśli jakiś był to dlaczego go wyciąłeś
i nie pokazałeś? Profilaktycznie możesz skorzystać z:

Jak rozwiązywać problemy z łącznością TCP/IP w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/

Jak zresetować protokół internetowy (TCP/IP) w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/

Jak sprawdzić, czy wystąpiło uszkodzenie klucza Winsock2 i usunąć błąd
http://support.microsoft.com/kb/811259/PL/

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk