Re: nowa na grupie ...ale stara

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 16:27:56 MET

Dnia Sat, 17 Nov 2007 12:42:25 -0500, Rosa napisał(a):

> Michale,
> Nie dziw sie , ze pytam o podstawy, bo ja dopiero startuje z
> "grzebaniem" w compie. :-(

Jasne. Ale wiesz - mam propozycję. Te problemy o których piszesz były
już setki razy omawiane na grupach dyskusyjnych. Istnieją też strony www
ze zbiorami podstawowych porad dotyczących obsługi i konfigurowania
Windows. Może zajrzyj w Google? Wystarczy tylko zadawać mu w miarę
sensowne pytania.

> [...]
> sugestie ale bez podania dokladnych sciezek czuje sie zbyt niepewnie,
> zeby sama podejmowac decyzje.
> A teraz np. ć wychodzi a jak chce kliknac s+ALT to mi nie wychodzi. :-(
> No i jak wysylalam do SIEBIE e-mail z ogonkami , to pojawilo sie
> ostrzezenie , ze adresat moze nie odczytac znakow i rzeczywiscie w
> otrzymanym e-mailu byly robaczki.
> I jeszcze
> ....boje sie grzebac w tej karcie grafiki.
> Czy moga byc jakies konsekwencje , jak w niej odinstaluje Control
> Panel...i ew. jak to zrobic. Please o dokladna sciezke.

Nie, nic się nie stanie. Ten panelik jest tak rzadko używany, że równie
dobrze może go nie być. Odinstalowuje się go chyba korzystając z
Add/Remove Programs w Control Panelu. Ale równie dobrze możesz go
pozostawić, tylko wyłącz w nim zdefiniowane przez producenta skróty
klawiatury; gdzie - tego musisz się już sama dopatrzeć w jego menu. Te
skróty blokują Ci teraz możliwość korzystania z polskich literek
wywoływanych wciśnięciem Lewy Alt+literka. Jest to oczywiście błąd
producenta czyli firmy ATI, gdyż lewy klawisz alt nie powinien był być
do takich celów używany.

> Nie zapominaj, ze mieszkam w Canadzie i nie moge popsuc sobie tutejszych
> rozwiazan.
> A może mozna zostawic 2 klawiatury i opcjonalnie wybierac jezyk, tak
> kiedys miałam ustawione, jezeli gdzies jest kolizja wybierając tylko Polish.

Można.

> Prosze ew. napisz mi na priv: halinab@caninter.net
> Ucze sie od WAs i powolutku chyba to jakos poukladam w swojej blond
> główce ale to nie w 7 dni. Musze to pojac, zeby sobie nie narobic
> takiego stresu, jak teraz mam, ze az chyba zoladek mi z napiecia
> wysiadl, bo ciagle cos mi nie wychodzi.

Akurat Vistę jest dość ciężko popsuć, tak więc nie stresuj się już tak
:-).

> Serdeczne dzieki za dotychczas i prosze o dalej.
> Halina

Pozdrawiam i ja.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]