Re: nowa na grupie ...ale stara

Autor: Rosa <halinab_at_WYTNIJTOcaninter.net>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 17:38:11 MET

Michal Kawecki wrote:

> Jasne. Ale wiesz - mam propozycję. Te problemy o których piszesz były
> już setki razy omawiane na grupach dyskusyjnych. Istnieją też strony www
> ze zbiorami podstawowych porad dotyczących obsługi i konfigurowania
> Windows. Może zajrzyj w Google? Wystarczy tylko zadawać mu w miarę
> sensowne pytania.

Dziekuje bardzo za podpowiedz. Rzeczywiscie to dziala. :-)
Nie pomyslalam, zeby w Google zadawac pytania, mimo, ze z Google jestem
zaprzyjazniona.
Tak wiec moze Was nie zamecze. ;-)

> Nie, nic się nie stanie. Ten panelik jest tak rzadko używany, że równie
> dobrze może go nie być. Odinstalowuje się go chyba korzystając z
> Add/Remove Programs w Control Panelu. Ale równie dobrze możesz go
> pozostawić, tylko wyłącz w nim zdefiniowane przez producenta skróty
> klawiatury; gdzie - tego musisz się już sama dopatrzeć w jego menu. Te
> skróty blokują Ci teraz możliwość korzystania z polskich literek
> wywoływanych wciśnięciem Lewy Alt+literka. Jest to oczywiście błąd
> producenta czyli firmy ATI, gdyż lewy klawisz alt nie powinien był być
> do takich celów używany.

A dlczego piszesz lewy Alt, kiedy ja ogonki wprowadzam na prawy Alt ?
Znow czegos nie wiem?
Juz troche pewniej sie poruszam. :-)
Rzeczywiscie Vista ladnie sie podnosi, jak cos popsuje.
  A poza tym to pozabezpieczalam sie, tzn poskladowalam sciezki e-mail i
My Documents i w razie kompletnego krachu, chyba juz od nowa moglabym ze
wszystkim poradzic.
Dzieki serdeczne za rady i zrozumienie mego raczkowania. ;-)
Halina