Dnia Thu, 15 Nov 2007 10:28:25 +0100, abc__xyz napisał(a):
> Michal Kawecki wrote:
>
> Problem dotyczy dysku d:
>
>> Hmmm nie znajduję tutaj żadnych błędów. To musi być jakiś problem z
>> samym systemem plików. Wrzuć wynik poleceń:
[...]
>> defrag -a -v e:
>
> C:\Documents and Settings\username>defrag d: -a -v
> Defragmentator dysków systemu Windows
> Copyright (c) 2001 Microsoft Corp. i Executive Software International Inc.
>
> Defragmentator dysków nie może zdefragmentować tego woluminu tylko do
> odczytu.
Hmm wydaje mi się, że kluczowe jest tutaj to ostatnie stwierdzenie:
"tylko do odczytu". Co to jest za dysk i jak jest podpięty do systemu?
Przez USB?
-- M. [Windows - Shell/User MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Sun Nov 18 16:35:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Nov 2007 - 16:42:02 MET