Re: nowa na grupie ...ale stara

Autor: Rosa <halinab_at_WYTNIJTOcaninter.net>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 18:42:25 MET

Michale,
Nie dziw sie , ze pytam o podstawy, bo ja dopiero startuje z
"grzebaniem" w compie. :-(
  Jesli chodzi o "ogonki" rzeczywiscie udalo mi sie ustawic je oprocz c
  jako ć (wg Twojego linku), chociaz wczesniej otrzymalam tez takie
sugestie ale bez podania dokladnych sciezek czuje sie zbyt niepewnie,
zeby sama podejmowac decyzje.
A teraz np. ć wychodzi a jak chce kliknac s+ALT to mi nie wychodzi. :-(
No i jak wysylalam do SIEBIE e-mail z ogonkami , to pojawilo sie
ostrzezenie , ze adresat moze nie odczytac znakow i rzeczywiscie w
otrzymanym e-mailu byly robaczki.
I jeszcze
....boje sie grzebac w tej karcie grafiki.
  Czy moga byc jakies konsekwencje , jak w niej odinstaluje Control
Panel...i ew. jak to zrobic. Please o dokladna sciezke.
Nie zapominaj, ze mieszkam w Canadzie i nie moge popsuc sobie tutejszych
rozwiazan.
  A może mozna zostawic 2 klawiatury i opcjonalnie wybierac jezyk, tak
kiedys miałam ustawione, jezeli gdzies jest kolizja wybierając tylko Polish.
  Prosze ew. napisz mi na priv: halinab@caninter.net
  Ucze sie od WAs i powolutku chyba to jakos poukladam w swojej blond
główce ale to nie w 7 dni. Musze to pojac, zeby sobie nie narobic
takiego stresu, jak teraz mam, ze az chyba zoladek mi z napiecia
wysiadl, bo ciagle cos mi nie wychodzi.
  Serdeczne dzieki za dotychczas i prosze o dalej.
Halina