Re: Stary Compaq i wyjątkowo kiepskie transfery w LAN

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_galicja.usunto.com.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 09:50:01 MET

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fhc82s$mpn$1@inews.gazeta.pl...
> Mam troche nietypowy problem - dotyczy on obecnie W2k.
>
> Otoz na tym sprzecie (to stary Compaq z PII 400MHz z 256 RAM na pokladzie)
> dzieja sie dziwy, jesli chodzi o transfery przez siec (BPFTP).
> Mam w domu polozona 100'ke i ogolnie - dziala niezle.
> Jednak na tym komputerze Upload oscyluje w granicach 3-5MB/s, a
> Download... 200-600kB/s!

[ciach]

uzywam starych compakow i nie spotkalem sie z takim problemem. Nie napisales
czy podlaczone te komputery sa przez jakis switch czy bezposrednio, ale
mniejsza o to.
Wgraj ostatni bios do komputera, sterowniki producenta (nie windowsowe) do
karty sieciowj, sterowniki do plyty glownej (aby na pewno DMA dzialalo),
podlacz komputery przez switch (najlepiej zarzadzalny - moze zobaczysz
jakies bledy na portach switcha...), wez nowe patchcordy (z koncowkami
zalewanymi a nie zarabianymi recznie).
Jak nie pomoze to sprawdz jeszcze pod jakims LiveCD Linuksowym (Knopix) czy
zachowanie bedzie takie samo odnosnie predkosci przesylania plikow.

i daj znac czy problem zostal rozwiazany.

Pozdrawiam
Slawek