Re: nowa na grupie ...ale stara

Autor: Rosa <halinab_at_WYTNIJTOcaninter.net>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 22:21:16 MET

Andrea wrote:

> Ustawić polską klawiaturę? Wszystkie fonty mają polskie ogonki (Panel
> Sterowania, opcje regionalne i językowe).

To chyba nie jest az takie proste, jak piszesz, sadzac po instalowaniu
mozliwosci przelaczania klawiatury na En lub Pl w poprzednim komputerze.
  Ale moze mozesz podac kolejno in English, sciezke, jak wg Ciebie do
tego dojsc.
  Mam list od kolegi, ktory podal mi instrukcje 5 lat temu ale ja za
malo znam sie, zeby przelozyc ja na nowe warunki pod Vista. Moge komus,
kto chcialby mi pomoc, podeslac te instrukcje na priw....albo tu zamiescic.
Jeszcze raz podkreslam, ze to chodzi o mozliwosc pisania w e-mailach z
polskimi "ogonkami".
Po zainstalowaniu w poprzednim compie, na pasku mialam przelacznik En/PL
i w zaleznosci od potrzeby klawiatura umozliwiala mi na ALT+litera
wprowadzenie litery z ogonkiem.

> Może się czepiam, ale w języku polskim jest kamera i drukarka, a nie
> camera i printer. Niby wszystko jest zrozumiałe, ale stąd już tylko krok
> do zdań w rodzaju "ty, luknij no na tego bejbisa, bo jak folnie ze
> stersów to sobie całego fejsa zeskraczuje" ;)

Postaram sie tak nie pisac ale np. Kanada ...nie umiem napisac be bolu,
bo kraj , w ktorym jestem , to Canada a nie Kanada.
  A patriotka nadal w pewnym sensie jestem. Nigdy nie stawiam Canady
przed Polska.

> Ze starym sprzętem tak jest. Niewiele się da zrobić, poza wymianą na nowszy.

Tego w wydatkach nie przewidzialam. :-(

> W trybie bezpiecznym powinno się udać usunięcie sterownika.

Tak, sterownika. Dziekuje za przypominanie polskiej nomenklatury.
Wybacz, ale jaka droga wejde w ten bezpieczny tryb?? In English!
Przyznaje sie do niekompetencji.
Jak na razie klikam wszedzie(przewaznie wchodze w Control Panel i tam
szukam ratunku) i tylko swiadomosc, ze wychodzac prze cancel nic nie
zepsuje, pozwala mi na ciagle bladzenie po przeroznych zakamarkach Visty.

> Nie. Word to zupełnie osobny program.

Wiem, ze osobny , ale poprzedni komputer mialam z wgranym Wordem i tutaj
spodziewalam sie podobnego rozwiazania.

> Ściągnij sobie OpenOffice.org. Za darmo, a pliko Worda odczyta.

Sprobuje.

> Jeszcze

> A konkretniej?

Jak probuje laczyc sie z Internetem, to w skrzynce laczenia wyswietla
sie moj identyfikator i prosi o wpisanie hasla. Ja wpisuje i
"zafajkowuje" opcje zapamietaj haslo na tym komputerze (tylko dla mnie,
bo tylko taki mam dostep, mimo , ze teoretycznie powinnam miec mozliwosc
i dla wszystkich z tego kompa).
Laczy, ale przy nastepnym wejsciu w system, znow pokazuje okno bez hasla
i trzeba wpisac haslo.
Widocznie jest cos nadrzednego w Vista, co uniewaznia te opcje. ????

Dzieki serdeczne. Halina