Re: nowa na grupie ...ale stara

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 19:59:44 MET

Rosa pisze:

> To chyba nie jest az takie proste, jak piszesz, sadzac po instalowaniu
> mozliwosci przelaczania klawiatury na En lub Pl w poprzednim komputerze.
> Ale moze mozesz podac kolejno in English, sciezke, jak wg Ciebie do
> tego dojsc.

Control Panel(włączony classic view)->Regional and Language settings->3
zakładka (Keyboards and Languages)->Change Keyboards->

Zmieniamy "default language" na "polish" i klikamy ADD. Podaję tłumacząc
z wersji polskiej, więc nie gwarantuję że nazwy zakładek i opcji są
prawidłowe.

> [...]
> chcialby mi pomoc, podeslac te instrukcje na priw....albo tu zamiescic.
> Jeszcze raz podkreslam, ze to chodzi o mozliwosc pisania w e-mailach z
> polskimi "ogonkami".
> Po zainstalowaniu w poprzednim compie, na pasku mialam przelacznik En/PL
> i w zaleznosci od potrzeby klawiatura umozliwiala mi na ALT+litera
> wprowadzenie litery z ogonkiem.

> Postaram sie tak nie pisac ale np. Kanada ...nie umiem napisac be bolu,
> bo kraj , w ktorym jestem , to Canada a nie Kanada.
> A patriotka nadal w pewnym sensie jestem. Nigdy nie stawiam Canady

Rozumiem i, jak pisałem, nie czepiam się jakoś bardzo :)

> Tego w wydatkach nie przewidzialam. :-(

Zwykle nikt nie przewiduje, ale czasem niewiele poza kupnem nowego
sprzętu się nie da zrobić...

> Tak, sterownika. Dziekuje za przypominanie polskiej nomenklatury.
> Wybacz, ale jaka droga wejde w ten bezpieczny tryb?? In English!
> Przyznaje sie do niekompetencji.

Uruchamiamy system z wciśniętym klawiszem F8 i wybieramy Safe Mode.

> Jak na razie klikam wszedzie(przewaznie wchodze w Control Panel i tam
> szukam ratunku) i tylko swiadomosc, ze wychodzac prze cancel nic nie
> zepsuje, pozwala mi na ciagle bladzenie po przeroznych zakamarkach Visty.

> Wiem, ze osobny , ale poprzedni komputer mialam z wgranym Wordem i tutaj
> spodziewalam sie podobnego rozwiazania.

> Sprobuje.

Jak mawiał Mistrz Yoda: "Do, or do not. There is no 'try'." :)

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is