Używaktoś steelrunas ?

Autor: Kłapouchy <john_at_doe.com>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 21:07:14 MET

Witam!
Używałem z powodzeniem tego programu ale od pewnego czasu przestało.
System to Windows XP home, użytkownik pracuje cały czas na koncie z
ograniczonymi uprawnieniami. Był odinstalowywany i instalowany od nowa
ale bez rezultatu. Jako, że jest to komputer sekretarki praktycznie nic
się nie instaluje, wirusów brak, jedyne co podejrzewam to automatyczne
poprawki od mikrosoftu. Steelrunas odpalał jedynie skrypcik do
czyszczenia spoola drukarki.
Odpowiedzi "u mnie działa" też są mile widziane :)

--
495383845937730202934023942999939571121-1