Re: Vista - modem (połączenie dialup)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 20:43:29 MET

Dnia Mon, 12 Nov 2007 18:31:16 +0100, dziobu napisał(a):

> Witam,
> W Viście wybieram "Połącz z internetem", potem modem (połączenie
> modemem, linią tel bądź ISDN), następnie widze okno z tekstem, żebym
> sprawdził czy modem jest podłaczony. Nowego połączenia nie dodam bo
> system nie pozwala mi wybrać modemu.
>
> No i tu problem - mam podpięte dwa modemy, oba gotowe (jeden to ten w
> laptopie, drugi to modem gprs z Orange). Równolegle zainstalowany XP nie
> sprawia żadnych problemów.
>
> Czy ktoś wie co może być spieprzone że nie widzi modemów? Albo które
> [...]

Ojjj, z tą aplikacją Orange to same problemy są. Walczę z tym już na
kolejnym notebooku z Vistą. Proponuję albo zdać się całkowicie na
zarządzanie połączeniami z Internetem w wykonaniu tego programiku, albo
go odinstalować i normalnie utworzyć sobie ręcznie własne połączenia
modemowe. Bo wbrew pozorom, tak aplikacja naprawdę do niczego nie jest
potrzebna. Wystarczą same sterowniki do modemu gprs.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/