Re: Vista - modem (połączenie dialup)

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 21:57:06 MET

Dnia 11/12/2007 8:43 PM, Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Ojjj, z tą aplikacją Orange to same problemy są. Walczę z tym już na

A czy ja napisałem gdzieś że mam problemy z ichnią aplikacją?

> kolejnym notebooku z Vistą. Proponuję albo zdać się całkowicie na
> zarządzanie połączeniami z Internetem w wykonaniu tego programiku, albo
> go odinstalować i normalnie utworzyć sobie ręcznie własne połączenia
> modemowe. Bo wbrew pozorom, tak aplikacja naprawdę do niczego nie jest
> potrzebna. Wystarczą same sterowniki do modemu gprs.

Przeczytaj dokładnie to co wczesniej napisałem ;)

btw
Sprawa już nieaktualna - przywróciłem system z obrazu i działa. Musiałem
coś wcześniej popieprzyć.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \