Vista - modem (połączenie dialup)

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 18:31:16 MET

Witam,
W Viście wybieram "Połącz z internetem", potem modem (połączenie
modemem, linią tel bądź ISDN), następnie widze okno z tekstem, żebym
sprawdził czy modem jest podłaczony. Nowego połączenia nie dodam bo
system nie pozwala mi wybrać modemu.

No i tu problem - mam podpięte dwa modemy, oba gotowe (jeden to ten w
laptopie, drugi to modem gprs z Orange). Równolegle zainstalowany XP nie
sprawia żadnych problemów.

Czy ktoś wie co może być spieprzone że nie widzi modemów? Albo które
usługi by za to odpowiadały (możliwe że je wyłączyłem, ale próbuje teraz
powłaczać i nic). Albo cokolwiek...

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \