Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.eu>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 12:23:12 MET

 Witam,

 W poście <1194679043.442614.263870@c30g2000hsa.googlegroups.com>
 Krzysiek <krzysztofogorek@gmail.com> m.in. napisał(a)::

> Lunux to podróbka UNIX'a dla ubogich.
ROTFL, najwyraźniej na prawdę nie wiesz o czym mówisz, systemów
unixopodobnych jest mnóstwo, a skoro nie są strikte unixami, to
są 'podróbkami dla ubogich'. Ciekawe rozumowanie :)

> To że masz klientów, świadczy o tym, że trafiłeś na imbecyli. Ktoś kto
> twierdzi, że na jednym systemie można zrobić wszystko, a nie powie
> klientowi, że będzie prościej i szybciej i taniej jak kilka maszyn
> zrobimy na NT jest nieodpowiedzialny.

O tym także w ostatnim akapicie.

> [...]
> bezpieczeństwa. Dla sportu podnosiłem poziom bezpieczeństwa NT do
> klasy C2. Wiesz co się działo po uruchomieniu wirusów które norton
> wskazał do usunięcia?... NIC, ZUPEŁNIE NIC! Trojany i inne g...
> rozpływały się. Robiłem to z premedytacją wiele razy i niczym nie
> udało się zainfekować komputera. Inna rzecz, że tak zabezpieczony
> serwer (SBS 4.5 BackOffice) nie nadawał się do domowej rozrywki ;-) Od
> 10 lat używam Win począwszy od NT 4.0. Osoba, która stara się
> udowodnić, że to syf dla mnie jest zwyczajnym osłem ignorantem.

Tego nawet nie skomentuje, bo wszystko ładnie to wygląda jak o tym
opowiadacie, a w praktyce to już różnie bywa.

> I jeszcze jedno: stawiając to wszystko o czym pisałeś na początku na
> jednej maszynie narażasz klienta na niebezpieczeństwo, a w
> konsekwencji na poważne straty.

Nie na jednej, nikt nie mówi, że na jednej ma być wszystko, można jednak
sensownie to pogrupować, a krytyczne maszyny zdublować i spiąć heartbeatem
(wiesz co to?) i żaden klient nie poniesie żadnych strat, a nadal będzie to
tańsze od zrobienia tego w inny sposób. Skoro tak tanio i cudownie wszystko
da się zrobić na m$ to dlaczego google używa innych systemów? Zapomniałem
oni są ubodzy i muszą podróbek używać :) Kolega korzysta z google, prawda?
Kolega zapewne korzysta też grona? :D A wszystkie routery (nawet te za
grube pieniądza) z systemy unixopodobnymi, czy wręcz czasami z czy wręcz
linuxami to są nędzne podróbki. ROTFL

--
Tomasz Motyliński
... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg