Re: Sieć bezprzewodowa - zbyt wolna

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 11:54:26 MET

J.M.Oizo pisze:

> czyli twoja siec pracuje w standardzie b (11Mbitow/s).

No dobra ale w tej sytuacji to mam 40x wolniej niż przewiduje standard. B
> albo jestes daleko op AP i masz słaby sygnał , albo masz sprzet standardu b.

sygnał na poziomie 99%. Przy pobieraniu FTP lei równiutko, tylko jakby
było przycięte czymś, jakimś programe ale nic sie nie zdołało
zainstalować przy wyłączonym komputerze podczas przenoszenia.

> Przydał by sie standard g (54Mbity/s) wiec albo zrob cos z sygnałem albo
> wymien sprzet na g.

Na jeden dzień wymieniać nie będę.