[OT]Re: VISTA a bezpieczeństwo

Autor: Krzysztof Kapuściński <krzysztof_at_kapuscinski.org>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 13:19:57 MET

Krzysiek wrote:

> Windows to sprawna stacja robocza i domowe centrum rozrywki.

Linux to sprawna stacja robocza i domowe centrum rozrywki.

> Lunux to podróbka UNIX'a dla ubogich.

BSD, taki skrót, obił Ci się kiedyś o uszy ?

> Porównywanie tych systemów ma się jak wybór pomiędzy traktorem a
samochodem.

Raczej pomyliłeś kolejność w porównaniu, wyszło że Windows to traktor, chyba
że tak miało być :-D .
Według mnie, jeżeli już przy takich porównaniach jesteśmy, Linux to samochód
ciężarowy, Windows to mały samochodzik na zakupy. Owszem są
wersje "ciężarowe" Windows tylko one nie kosztują 300 żł.

--
Krzysztof Kapuściński