Re: a to ciekawe (kiedys było)

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 00:37:13 MET

Użytkownik pdominek@mp.pl napisał:

> Okazało się, że to Firewall (mam darmowego ZoneAlarm'a) blokuje
> połączenia z 192.168.1.1.
> Jak go (firewall'a) wyłączę na chwilę, to problem znika, więc
> przyczyna dość jasna.
>
> ..problem w tym, ze nie chcę wpisywać mu, żeby zezwalał na wszystko z
> router'a, tylko na to, żeby połączyć się z netem jak wstanie ze
> stand'by.

Sprawdź, jaki proces, w jakim momencie i na jaki port żąda dostępu do
sieciw trakcie startu komputera. Myślę, że metodą prób i błędów
dojdziesz jakiemu procesowi zezwalać na wyjście do routera w taki
sposób, aby DNS i cała reszta działała - dostęp po portach DNSowych (UDP
53, o ile mnie pamięć nie myli) nie powinien spowodować jakowyś
drastycznych dziur w bezpieczeństwie.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl