Re: Instalacja WinNT a SATA - pilne

Autor: Sofia <Sofia_at_mnbvcxz.com>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 06:02:06 MET

> A jaka tam jest grafika? Może włóż zwykłą starą kartę na PCI.

Radeon X1300Pro PCI-E Asus Extreme AX1300Pro Silent/
/TD 256MB TV-out/DVI BOX (128-bit)

Myślisz, że WinNT nie radzi sobie raczej z kartą PCI-E niż z dyskiem SATA,
albo podczas instalacji do problemów z dyskiem SATA jeszcze nie doszedł?

Zwykłej, starej karty PCI pod ręką nie mam. Zobaczę, może uda się pożyczyć.

Pozdrawiam
Sofia