Re: a to ciekawe (kiedys było)

Autor: <pdominek_at_mp.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 10:29:38 MET

Dzieki za wszystkie opinie.
Faktycznie chodziło o 192.168.1.1:53 (pakiet UDP), trochę pozmieniałem
i chodzi nawet nieźle.

Jeśli chodzi o ZA to pewnie go wkrótce zmienie, tylko nie mam zbyt
dużo czasu na razie, żeby się pobawić (może w weekend).
Próbowałem KERIO jakiś czas temu, ale z czymś tam mi się nie zgadzał
(już nie pamiętam) i zmieniłem. Być może już rozwiązali ten problem,
więc dlaczegoby nie spróbować ponownie :)
Sprawdzę też na pewno tego Comodo, bo słyszałem kilka pochlebnych
opinii już wcześniej.

Pozdrawiam serdecznie,