Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 07:33:37 MET

Dnia Mon, 29 Oct 2007 00:12:59 +0100, Lawrens Hammond napisał(a):

> To ja i Comodo wytestuję przy okazji z Wiśtą.

Już poleciałem po Comodo ale na razie nie jest kompatybilny z Vistą -
zapowiedziana jest nowa wersja więc czekam.....

> Bierz QuickBasic i pisz :)))

Ale żeby "potrafić to czeba umić" ;)
A Basic'a to ja pamiętam z Atari ;)

> Ślimak, po prostu... Ale może dlatego, że testowałem przy zaledwie
> jednym GB ramy?

Jakby Ci odpowiedzieć na to pytanie... hmmm.. może po prostu powiem Ci że
rozszerzyłem z 1GB do 2GB :)
Teraz lata aż miło....
Zresztą na XP miałem 1GB podczas gdy większość miało 512MB....
2GB dla Visty jest optymalne... (ktoś nawet jakieś linki tu na grupie do
testów podawał)...

> A podobno na peceta wydali wersję... Zrób na drugiej partycji obok
> windzianej... i już nie będzie całkiem OT :)

Nie mam miejsca....
Laptop 80GB hdd only this time....