Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 13:38:32 MET

*ALGI* pisze:

> A to dziwne bo przy 2.1.5 używanego przez kilka lat i PerfectDisk'a także
> (na XP) nie miałem tego problemu ...
> Jakiś szczęściarz ze mnie :)

Ty lepiej w totka zagraj, bo rzeczywiście masz szczęście ;-). Ja miałem to
samo co Paweł. Instalacja PerfectDiska (8.00.048) - OK, uruchomienie - OK
ale ułamek sekundy po kliknięciu Defragmentuj (albo i nawet Analizuj)
powodowało pojawienie się BSODa z fwdrv.sys w roli głównej. Tym sposobem
zostałem użytkownikiem Diskeepera, chociaż PerfectDisk chwali się że jest
szybszy :).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]