Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 00:12:59 MET

Użytkownik "ALGI" <asssik@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
news:1nnevb2jgevx0$.1ic1u9htwmmsr.dlg@40tude.net...
> Od momentu przejścia z WinME na Win2k/XP/Vista mam już wszędzie tylko
> NTFS'a. Może rzeczywiście inna wersja/moje szczęście. Ale dobrze
> wiedzieć
> że taki błąd może wystąpić... wielu osobom poleciłem PD i TPF/K2.1.5 a
> oni
> siedza jeszcze na XP i siedziec trochę bedą...

Ano rozumiem... czyli powiedzmy, bez konkretnego zewnętrznego punktu
odniesienia, obsadzę najnowszego PD, czyli ósemkę i KPF2.1.5 po połowie
tytułem zawierającego babola.

> Ja próbowałem i wielka k*** ;)
> Szkoda....

Skusiłeś mnie... aż muszę dorwać jakiegoś wolnego (w sensie miejsce, nie
szybkość) :) dyskacza i zobaczyć, jak szybko rozwalę system :)
(oczywiście, oryginalny dysk i ten z danymi zostaną odpięte)

> Gdyby ktoś zrobił tak prosty i fajny program ale kompatybilny z Vistą
> kupuje w ciemno! ;)

To ja i Comodo wytestuję przy okazji z Wiśtą.

> A może ktoś się kiedyś wkurzy i np. na sourceforge.net pojawi sie
> "klon
> opensorce'owy" ? :) Ehh.. marzenia ;)

Bierz QuickBasic i pisz :)))

> A ja mam i nie narzekam (choć choroby wieku dziecięcego były,
> przyznaje...
> ale to samo było z XP ;)

Ślimak, po prostu... Ale może dlatego, że testowałem przy zaledwie
jednym GB ramy?

> Potestowałbym teraz Leoparda, bo w teorii wygląda świetnie ale
> praktyka....
> wiadomo często inna....... ale pssssttt... Mac OS X to chyba NTG ;)

A podobno na peceta wydali wersję... Zrób na drugiej partycji obok
windzianej... i już nie będzie całkiem OT :)

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej