Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 22:51:10 MET

Dnia Sun, 28 Oct 2007 13:38:32 +0100, goomish napisał(a):

> Ty lepiej w totka zagraj, bo rzeczywiście masz szczęście ;-). Ja miałem to
> samo co Paweł. Instalacja PerfectDiska (8.00.048) - OK, uruchomienie - OK
> ale ułamek sekundy po kliknięciu Defragmentuj (albo i nawet Analizuj)
> powodowało pojawienie się BSODa z fwdrv.sys w roli głównej. Tym sposobem
> zostałem użytkownikiem Diskeepera, chociaż PerfectDisk chwali się że jest
> szybszy :).

OK - czyli wynika że chodzi o wersje 8, która jest z tego co widzę na www
najnowszą - a tej już nie zdążyłem używać. Tak więc po prostu nie miałem
problemu ze starszymi wersjami.

A co do totka... szczęście mnie omija szerokim łukiem - prędzej cegła mi na
głowę spadnie niż cokolwiek kiedykolwiek wygram .... ;)
Znając swoje "szczęście" nie gram....... zresztą... rachunek
prawdopodobieństwa też mi odradza ;)