Re: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 22:48:16 MET

Dnia Sun, 28 Oct 2007 13:37:20 +0100, Lawrens Hammond napisał(a):

> Którego PD? (Wersja)

Szczerze mówiąc to nie pamiętam ... ver. 5 i 6 chyba ... ale nie chce
skłamać...
(zresztą miałem, nie wiem czemu fioła na punkcie defraga i testowałem i PD
i DK i O&O i VoptXP i sysinternals-contig i wcześniej SpeedDiski i co tam
jeszcze w łapy wpadło ;) ... zresztą w archiwum powinny wisieć moje posty
;)

> Może inna wersja, może masz szczęście, może po prostu nie masz NTFS?

Od momentu przejścia z WinME na Win2k/XP/Vista mam już wszędzie tylko
NTFS'a. Może rzeczywiście inna wersja/moje szczęście. Ale dobrze wiedzieć
że taki błąd może wystąpić... wielu osobom poleciłem PD i TPF/K2.1.5 a oni
siedza jeszcze na XP i siedziec trochę bedą...

> Nawet nie usiłowałem...

Ja próbowałem i wielka k*** ;)
Szkoda....

Gdyby ktoś zrobił tak prosty i fajny program ale kompatybilny z Vistą to
kupuje w ciemno! ;)
A może ktoś się kiedyś wkurzy i np. na sourceforge.net pojawi sie "klon
opensorce'owy" ? :) Ehh.. marzenia ;)

> Ja tam się do Visty nie pcham.

A ja mam i nie narzekam (choć choroby wieku dziecięcego były, przyznaje...
ale to samo było z XP ;)

Potestowałbym teraz Leoparda, bo w teorii wygląda świetnie ale praktyka....
wiadomo często inna....... ale pssssttt... Mac OS X to chyba NTG ;)