Re: Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 20:07:30 MET

On 28 Paź, 09:28, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:

> To go przejmij na własność i wtedy nadaj te uprawnienia. Domyślnym
> właścicielem jest SYSTEM.

To nie tak. Dało się zobaczyć uprawnienia ale na liście było PUSTO! I
nic totalnie nic nie można było z tym zrobić. Dostęp zablokowany!

> Ależ oczywiście. Pracując na koncie administracyjnym dalej masz niemal
> tak samo ograniczone uprawnienia, jak zwykły użytkownik. Dopiero użycie
> "uruchom jako administrator" je podnosi. Wyjątkiem jest wbudowane konto
> Administrator, które ma pełne uprawnienia - ale i tak nie da się spod

no tak ale jak się zalogować w home premium na wbudowane konto? CTRL
+ALT+DEL na ekranie logowania nie działają...

tutaj:http://blogs.technet.com/steriley/archive/
2006/07/21/442870.aspxhttp://www.microsoft.com/technet/technetmag/
issues/2007/06/ACL/defaul...

poczytam ;-)

Ogólnie coś się posypało z tą Vistą. Nie mogłem z pod IE wykonać
przelewu (autoryzacja w architekturze PGP). Zrobiłem backup całego
dysku i postawiłem Vistę od nowa. Był problem z MBR, bo instalator nie
mógł się do niego dobrać ale jakimś narzędziem wykasowałem to i
poszło. Na świeżo puściłem instalatora 2003 i wszystko działa. Nawet
skonfigurował się o wiele szybciej niż poprzednio. W każdym razie nie
wyłaczałem już "niepotrzebnych" usług za wyjątkiem Tablet, Rejestr
zdalny i pomoc IP. Wszystko działa poprawnie nawet programy niezgodne
jak Acrobat 5.0.