Re: Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 09:28:42 MET

Dnia Sat, 27 Oct 2007 13:23:28 -0700, Krzysiek napisał(a):

> On 27 Paź, 01:44, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
>
> MSO.dll,
> nie ma tego pliku
>
> Wwintl.dll,
> było OK
>
> Msointl.dll,
> nie ma tego pliku
>
> R000000000005.clb
> nie ma tego pliku

To są pliki wylistowane z Twojego logu. Powinny być. Nie mam teraz jak
tego sprawdzić, u mnie one są ale ja mam Office 2007.

> HKEY_CLASSES_ROOT
> tu nie było nic - żadnych uprwanień

E. W rejestrze nie ma takich miejsc, do których nie ma uprawnień.

> HKEY_CLASSES_ROOT\.pip
> do tego klucza nie ma dostępu

To go przejmij na własność i wtedy nadaj te uprawnienia. Domyślnym
właścicielem jest SYSTEM.

> Poza tym zauważyłem, że jest różnica pomiędzy pracą na koncie admina a
> uruchom jako Administrator. To uruchom ma większe uprawnienia niż
> konto z uprawnieniami Admina.

Ależ oczywiście. Pracując na koncie administracyjnym dalej masz niemal
tak samo ograniczone uprawnienia, jak zwykły użytkownik. Dopiero użycie
"uruchom jako administrator" je podnosi. Wyjątkiem jest wbudowane konto
Administrator, które ma pełne uprawnienia - ale i tak nie da się spod
niego zrobić wszystkiego w systemie, bo jest jeszcze system zabezpieczeń
oparty na poziomach zaufania (Integrity Level). Więcej na ten temat
znajdziesz tutaj:
http://blogs.technet.com/steriley/archive/2006/07/21/442870.aspx
http://www.microsoft.com/technet/technetmag/issues/2007/06/ACL/default.aspx

--