Re: Office 2003 Business na VISTA Home Premium - czyli wieczna konfiguracja... ; -)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 20:52:45 MET

Dnia Sun, 28 Oct 2007 12:07:30 -0700, Krzysiek napisał(a):

> To nie tak. Dało się zobaczyć uprawnienia ale na liście było PUSTO! I
> nic totalnie nic nie można było z tym zrobić. Dostęp zablokowany!

Bo do zmiany uprawnień trzeba być właścicielem klucza. Właściciela
zmienia się w opcjach zaawansowanych zakładki Zabezpieczenia.

> no tak ale jak się zalogować w home premium na wbudowane konto? CTRL
> +ALT+DEL na ekranie logowania nie działają...

Najpierw trzeba to konto odblokować poleceniem net user administrator
/active:yes, wykonanym po uruchomieniu cmd.exe "Jako administrator",
czyli z podniesionymi uprawnieniami.

Czyli już po problemie? :-)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]