Re: [P.S.]: Jaki darmowy Firewall pod XP?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 11:56:54 MET

Użytkownik "Krzysztof Kapuściński" <krzysztof@kapuscinski.org> napisał w
wiadomości news:fg1fma$2ita$1@news.mm.pl...
[...]
> Uzupełniając to co napisałem wcześniej.
> Jeżeli nmap nie znalazł dostępu z zewnątrz to możemy przyjąć, że go nie ma.
> Dlatego pisanie, iż Zapora Windows jest do niczego to z lekka niepoważna
> wypowiedź. Jeżeli ktoś znajdzie obejście i dostanie się z zewnątrz przez ZW

Wszystko zależy do czego, a przede wszystkim dla kogo ;-)
Pisałem już wielokrotnie o tym, że dla początkującego użytkownika
zapora systemowa jest wystarczająca i polecanie czegoś innego
doprowadza do tego, że system jest dziurawy, a user nawet nie ma
pojęcia o tym. Doskonały przykład w poście niejakiego "scaut.00 "
(Komunikaty Firewalaa Kerio) - dodajmy do tego svhost z katalogu systemowego...

Piciu