Re: [winXP] wymuszanie Standby monitora

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 22:46:48 MET DST

Markus Sprungk <msprungk@gmail.com> wrote:

> Oczywiście. Google to kopalnia wiedzy. Wystarczy tylko chcieć z niej
> korzystać. Wszystko jest na wyciągnięcie ręki

            Ale to stawia pod znakiem zapytania sens przeznaczania czasu na
usenet. Zreszta pomijajac juz ze platne (to nie bylo wykluczone) to pod
podanym linkiem freedownloadscenter.com jest "groch z kapusta" - czesc
programow nie wiem dlaczego sie tam znalazla - sa tam i monitory serwerow,
w wiekszosci programy do wylaczenia systemu itp, tylko czesc (cgyba
mniejsza) ma opcje wygaszania monitora. Jesli juz dajemy linki dobrze w
miare mozliwosci byc precyzyjnym.

> IMHO nie o to chodzi w tym wątku a o wskazanie programów.

            To o co, bo juz sam nie wiem. Zreszta sam podales link do zbioru
mniej lub bardziej pasujacych programow. A jesli trzymac by sie scisle
odpowiedzi na pytanie nalezaloby zakonczyc odpowiedz na lakonicznym
"jest".

> Twoja żółć tutaj jest więc wybitnie nie na miejscu.

            Jaka znowu zolc? W miare mozliwosci nie oceniaj innych pochpmnie, OK?
Szanujmy po prostu czas swoj i zadajacych pytanie udzielajac konkretnych
odpowiedzi.

> Poza tym przy płaceniu kartą NIE MA ŻADNYCH DODATKOWYCH OPŁAT. Sam
> wielokrotnie płaciłem w ten
> sposób za licencje programów bezpośrednio u źródła, czyli u producenta
> co kosztowało mnie o wiele mniej niż zakup u polskiego pośrednika

            Pomijajac wybitnie niekorzystne przeliczniki walutowe, najgorzej
jesli jest to dwukrotne ze zlotowek na USD, a potem na euro. W BPH wyszlo
mi przy takiej transakcji tak drogo, ze dalem sobie spokoj (w czasach gdy
standardowa karta kredytowa byla Visa Classic a nie Mastercard). Inna
sprawa ze to wyjatkowo drogi bank.

> IMHO każdy kto pisze na grupy jest na tyle inteligentny by w
> odpowiedni sposób zadać pytanie a tutaj pytanie jest na tyle jasne, że
> nie rozumiem po co dzielisz włos na czworo?

            Urok usenetu ;)

> Nie padło pytanie "polećcie z własnego doświadczenia" tylko "czy
> istnieje sposób..."

            Jednakze precyzyjne podanie linku do konkretnego programu ulatwia
sprawe zadajacemu pytanie, no chyba ze ma testowac po kolei kazdy z nich.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl