Re: [winXP] wymuszanie Standby monitora

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 19:02:58 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Wrzuciles do google "monitor standby" i wyplulo na pierwszym miejscu
> ten link, prawda?
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=monitor+standby&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

Oczywiście. Google to kopalnia wiedzy. Wystarczy tylko chcieć z niej
korzystać. Wszystko jest na wyciągnięcie ręki

> Jak zwykle na http://www.freedownloadscenter.com w 9 na 10 przypadkow to
> "free" oznacza darmowe jedynie pobranie, bo freeware to jest tam 2 programy
> na krzyz, a placene 25$ + koszty przelewu/oplaty karta miedzynarodowe robia
> z tego 100 zl - za taka duperele chore IMHO.

IMHO nie o to chodzi w tym wątku a o wskazanie programów. Twoja żółć tutaj
jest więc wybitnie nie na miejscu. Poza tym przy płaceniu kartą NIE MA
ŻADNYCH DODATKOWYCH OPŁAT. Sam wielokrotnie płaciłem w ten sposób za
licencje programów bezpośrednio u źródła, czyli u producenta co kosztowało
mnie o wiele mniej niż zakup u polskiego pośrednika

> IMHO usenet nie jest po to by robic za kogos wyszukiwanie w google - to
> moze sam, pewnie pytajacemu chodzilo o wlasne doswiadczenia.

IMHO każdy kto pisze na grupy jest na tyle inteligentny by w odpowiedni
sposób zadać pytanie a tutaj pytanie jest na tyle jasne, że nie rozumiem po
co dzielisz włos na czworo?

Nie padło pytanie "polećcie z własnego doświadczenia" tylko "czy istnieje
sposób..."

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098