Re: [winXP] wymuszanie Standby monitora

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 00:01:25 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Ale to stawia pod znakiem zapytania sens przeznaczania czasu na
> usenet.

Dokładnie tak. Zawsze należy szukać rozwiązania we własnym zakresie a
dopiero potem angażować czas innych

> To o co, bo juz sam nie wiem.

Przeczytaj wątek to się dowiesz

> Jaka znowu zolc? W miare mozliwosci nie oceniaj innych pochpmnie, OK?

Pochopnie? Twoja wypowiedź jest bardzo jasna

> Szanujmy po prostu czas swoj i zadajacych pytanie udzielajac konkretnych
> odpowiedzi.

Właśnie. Ja udzieliłem konkretnej odpowiedzi. Ty ciągniesz flejm zupełnie
bez sensu

> Pomijajac wybitnie niekorzystne przeliczniki walutowe, najgorzej
> jesli jest to dwukrotne ze zlotowek na USD, a potem na euro.

Należy wybrać odpowiedni bank skoro się nie zna na płaceniu kartą.
Proponuję grupę pl.biznes.banki. Jest bardziej odpowiednia

>W BPH wyszlo
> mi przy takiej transakcji tak drogo, ze dalem sobie spokoj (w czasach gdy
> standardowa karta kredytowa byla Visa Classic a nie Mastercard). Inna
> sprawa ze to wyjatkowo drogi bank.

....czyli j/w

> Urok usenetu ;)

Niestety

> Jednakze precyzyjne podanie linku do konkretnego programu ulatwia
> sprawe zadajacemu pytanie, no chyba ze ma testowac po kolei kazdy z nich.

No właśnie! Ma testować każdy z nich, ponieważ to co jest miłe dla jednej
osoby niekoniecznie może być miłe dla innej. I tak trzeba wybrać samemu

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098