Symbol załączników w Outlooku

Autor: ForumSzczecin.pl <admin_at_forumszczecin.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 22:23:12 MET DST

Zgłaszam się do szanych grupowiczów o pomoc.

Temat zgooglowałem dość dokładnie i niestety nie udało mi się oduszkać
żadnej odpowiedzi.
Po instalacji systemu WINDOWS XP na nowo w programie pocztowym Outlook
Express zniknął symbol załączników przy mailu.
Mianowicie o co chodzi, w Outlooku w spisie maili wyświetla się informacja,
że e-mail ma załącznik, natomiast w podglądzie po prawej stronie nie ma
symbolu, który pozwalał na obejrzenie załączników (wyświetlenie ich).

Aby obejrzeć załączniki trzeba dany e-mail otworzyć poprzez dwukrotne
kliknięcie.
Jest to bardzo kłopotliwie i sprawia, że często nie zauważam załączników do
mnie przesłanych.

Serdecznie proszę o pomoc z rozwiązaniem tego problemu.
Wersja Outlook Express 6.00.2900.2180

Prosiłbym wszystkich o uszanowanie, że korzystam z programu Outlook Express
i zachowanie dla siebie uwag na temat zalet innych programów pocztowych.

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc
Pozdrawiam